Levering/Betaling

Betaalmogelijkheden

Hoe kan ik betalen?

IDEAL

U betaalt in uw vertrouwde internetbankieromgeving het factuurbedrag direct aan ons.

BETALING BIJ AFLEVERING

Producten welke niet per post verzonden worden en bezorgd worden door onze bezorgers kunnen bij aflevering door middel van PIN of kontant afgerekend worden.

VOORUITBETALING PER BANK

Na het plaatsen van een bestelling middels “vooruitbetaling per bank ” krijgt u van ons een email met daarin het rekeningnummer en de rekeningnaam waar u het verschuldigde bedrag naartoe kunt overmaken onder vermelding van uw bestelnummer. Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling meteen verwerkt.

ZELF AFHALEN

U komt naar onze winkel om het product zelf op te halen en te betalen.

Verzending

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst heeft u de volgende mogelijkheden tot bezorging:
1. Dekbedden, kussens etc. worden door middel van pakketservice van TNT gratis bij u bezorgd.
2. Grotere producten worden door onze bezorgservice in een straal van 50 km gratis bezorgd, daarbuiten bezorgkosten op aanvraag.

Leveringstermijn

1. Dekbedden, kussens etc. worden doorgaans uit voorraad geleverd en de levertijd bedraagt dan 1 of 2 werkdagen.
2. Hieronder volgt een indicatie van levertijden van producten. Deze variëren gedurende het jaar en wij raden u aan van tevoren te informeren naar de op het moment van bestellen te verwachten levertijd:
– Matrassen van uit voorraad tot 2 – 5 weken
– Boxsprings en ledikanten 5 – 6 weken
– linnenkasten 5 – 6 weken
– Seniorenledikanten van uit voorraad tot 3 – 4 weken
– Bedbodems van uit voorraad tot 3 – 4 weken

Retourneren

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retourneren.
U dient de retourzending schriftelijk, per email of per post aan ons mede te delen.
U stuurt een kopie van uw orderbevestiging mee of vermeld duidelijk uw naam, adres, email adres en het ordernummer.
In verband met de terugbetaling hebben wij tevens het rekeningnummer nodig waarop de terugbetaling gedaan moet worden.
Dit rekeningnummer dient hetzelfde rekeningnummer te zijn als waarvan u de betaling heeft gedaan.
Dit om controle mogelijk te maken en fraude tegen te gaan.
De verzendkosten zijn voor uw rekening.

Franco en rembourszendingen worden door ons niet geaccepteerd.

De voorwaarden voor retourzendingen zijn:
– Het product is in originele staat en verpakking
– Het product is ongebruikt
– Het product is schoon zoals u het heeft ontvangen

Wanneer het product niet in bovenstaande staat door ons wordt ontvangen zal een evenredig deel van het aankoopbedrag door ons vergoed worden.

De bepaling van het restitutiebedrag zal plaatsvinden door een deskundige die hetgeen retour is ontvangen zal beoordelen en het restitutiepercentage zal vaststellen.
Hiervan zal de klant op de hoogte gebracht worden en bij akkoord zal het bedrag per omgaande overgemaakt worden.
Indien de klant niet akkoord gaat dan blijft het dekbed eigendom van de klant en dient deze het binnen 10 dagen af te halen.

Garantie

In geval van gebreken geldt:
– Tot 1 jaar na aankoop is de reparatie of vervanging voor 100%voor rekening van de verkoper
– Tot 2 jaar na aankoop zijn de kosten voor reparatie of vervanging voor twee derde voor rekening van de verkoper
– Tot 3 jaar na aankoop zijn de kosten voor reparatie of vervanging voor een derde voor rekening van de verkoper

Bij onzorgvuldig of oneigenlijk gebruik vervallen de garantieaanspraken.
Vochtvlekken kunnen nooit aanleiding geven tot garantie.
Reclamaties dienen altijd schriftelijk, per e-mail of per post aan ons te worden doorgegeven.
Stuur een kopie van uw orderbevestiging mee of vermeld duidelijk uw naam, adres, e-mailadres en het ordernummer.
De goederen zullen aan ons geretourneerd moeten worden ter beoordeling.
Als de reclamatie terecht worden bevonden en het gebrek is een oorzaak van een materiaal of een productiefout dan zullen de verzendkosten naar rato vergoed worden.